Klacht Ticketswap.nl: TicketSwap betaald mij niet

Klachtnummer
# 455146
Gebruiker
Ikwilmijngeldterug
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb kaarten gekocht van ene “Fries”. Hij reageert nergens op. TicketSwap heeft hem gebeld, notificaties gestuurd, maar omdat hij nergens op reageert, kan ik fluiten naar mijn geld. Ze hebben hem geblokkeerd op hun platform en daar moet ik het maar mee doen. In hun eigen voorwaarden staat dat zij een incassobureau in kunnen schakelen, echter weigeren zij dat tot op heden te doen(ik probeer al bijna 2 maanden mijn geld te krijgen). Ze schepen me af met standaard riedeltje, “heel vervelend voor u, we hopen dat we u hebben geholpen”, omdat ze hem hebben geblokkeerd, echter heb ik daar mijn geld niet mee terug en hij kan gewoon inloggen met een andere naam en e-mail. Ik wil dat ze een incassobureau inschakelen, want ik krijg zijn gegevens ook niet, dus zelf kan ik helemaal niets! €140,- kwijt volgens hen. Zij leven hun eigen voorwaarden niet na en Fries heeft dus 2x €140 in zijn zak kunnen steken. Hij heeft namelijk het geld van mij en hij kreeg geld terug van de oorspronkelijke verkoper, namelijk knvb...

De oplossing

Ik wil dat het een incassobureau in gaat schakelen en mijn geld terug gaat betalen. Ik zou een kind van 11 meenemen naar de voetbal, jullie kunnen op z’n minst zorgen dat ik mijn geld krijg, zodat ik wat anders leuks kan doen met haar!

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ticketswap.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen