Klacht Ticketswap.nl: Ticketswap gooit het probleem wat ze zelf veroorzaken bij de verkoper

aewrdasht

Tickets verkocht op dit platform. Tickets waren zoals het hoort gepersonaliseerd en verkocht. Later is het evelement overgestapt naar een andere ticketprovider. De koper kon niet binnen komen met de ticket. De verkoper (ik) kon de nieuwe personaliatie link niet aan de eigenaar van de ticket geven; ticketswap bied deze optie niet. De nieuwe personalisatie niet gedaan, de verkoper kan het nieuwe ticket niet overhandigen aan de koper na verkoop van de tickets.

Probleem voorgelegd bij TS. Ts reageert na 33 dagen en sluit de ticket. Reactie van verkoper is mogelijk via mail, maar hier wordt 2 weken later nog niet op gereageerd, maar wel gedreigd dat er moet worden betaald anders wordt er een deurwaarder ingeschakeld.
Het mooiste is dat er wordt gezegd: "do not hesitate to contact us" --> gedaan, maar geen reactie.

quote
Failure to pay us back in time will lead to additional charges since we would be forced to enlist the help of a debt collection agency. Please keep this in mind. Until the matter has been resolved, you will not be able to make use of your TicketSwap-account. You can easily pay the outstanding amount through the payment button below.

If you have any questions or remarks with regard to the refund, please do not hesitate to contact us.

Ticketswap reageert binnen een normaal termijn --> 4 werkdagen op mails.
Ticketswap geeft toe dat ik geldige tickets heb verkocht en dat de verkoper geen manier heeft om nieuwe tickets te overhandigen aan de koper. Ze maken dit hun probleem en lossen dit technish op. Ze maken het hun probleem en stellen de koper en verkoper schadeloos
Bedrijf laat niets van zich weten.

aewrdasht
    Helaas heeft TS nog steeds niet gereageerd....
    Schandalig
    aewrdasht
    Helaas reageert TS nog steeds niet....
    Schandalig
    herinnering...

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?