Opgelost door Ticketswap.nl: Waarschijnlijk hebben jullie niet gezien dat deze tickets met.doorverkopen niet correct waren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 600735
Gebruiker
Peanuts2022
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tickets via ticketswap gekocht en toegang geweigerd datum 21.05.'22 wordt tot nu toe nog niet aan gewerkt
om tot een oplossing te komen, jullie zeggen gewoon dat er geen emails binnenkomen van mij en willen de zaak sluiten. Lekker makkelijk,
zou graag nadere uitleg willen en hoor graag wat ticketswap hieraan gaat doen en eventueel wel bereid is om te komen tot een oplossing

Gewenste oplossing

Komen tot een oplossing, begrijp niet waarom dit mis ging bij ticketswap,
Geboden oplossing
Na herhaalde malen mailen uiteindelijk iemand die er de tijd voor nam om de zaak te bekijken ging wel bijna 1 maand overheen, uiteindelijk toch ons geld teruggekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ticketswap.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen