Klacht Tickettribune.nl: 6 kaarten voor Kensington, 20-2-2015 niet ontvangen!!!

V1akantie

Begin september 2014, 6 kaarten besteld voor Kensington in de Heineken Music hall.
voor vrijdag 20-2-2015. Kaarten nooit ontvangen! Echt super vervelend! Hebben ons hierop zo verheugd! Ik heb gebeld maar er werd niet opgenomen. Toen heb ik een mail gestuurd. Er wordt gezegd dat de kaarten misschien nog via e-tickets komen voor 14.00 u op vr 20-2-2015 maar daar geloof ik niets van. Het is 5 maanden geleden dat ik deze jaarten heb besteld! Ik vindt het gewoon belachelijk! Ik heb dit nog nooit meegemaakt! We zijn ons vertrouwen in ticket tribune ook helemaal kwijt. Ik zou deze site bij niemand aanbevelen! Deze site moest ophouden te bestaan!!Nu maar hopen dat ze zo snel mogelijk mijn geld terug betalen!

Dat de 6 jaarten toch via e-tickets geleverd worden! En anders zsm mijn geld retour!!

Tickettribune.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?