Klacht Tickettribune.nl: Annulering tickets

Klachtnummer
# 149091
Gebruiker
GM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tickets waren betaald , bevestiging / overeenkomst per mail ontvangen en kreeg daarna een mail dat tickets niet meer leverbaar waren.
Echter de website bood deze tickets nog steeds aan tegen een veel hogere prijs.
Het bedrijf heeft lak aan een overeenkomst , zij annuleren en verkopen duurder door aan een ander , dit is uiterst dubieus.
Wil dat overeenkomst wordt nageleeft , levering tickets cf betaalde prijs.

De oplossing

Levering tickets conform overeenkomst

2 reacties

  1. Auteur
    Tickettribune.nl
    Datum
    Zoals al meerdere malen aangegeven wil onze leverancier niet leveren en kunnen wij dus de overeenkomst niet nakomen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om de order te annuleren u netjes het geld terug te storten. Wij krijgen vaak klachten dat dit te laat gebeurt, in dit geval hebben wij dus besloten om men niet te lang in onzekerheid te laten zitten.
  2. Auteur
    GM
    Datum
    Het is onzin dat u de tickets niet geleverd / beschikbaar heeft , want uw website geeft doorgaand beschikbaarheid aan ( met zelfs een indicatie 'snelle levering' erbij ) echter tegen hogere prijzen .Indien u daaraan twijfelt heb ik uw website geschiedenis vastgelegd.Bovendien heeft u mij niet kunnen overtuigen op grond van welk artikel in uw overeenkomst u annuleerd
    Ik begrijp dat u een hogere prijs wil ontvangen , echter de overeenkomst staat vast , uw handelswijze is daarom erg dubieus.

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen