Klacht Tickettribune.nl: bestelde kaarten niet ontvangen

Klabbers

In november kaarten voor het concert vvan Ariane Grande op 29 mei besteld .
We zouden de kaarten 1 week van te voren ontvangen, maar op 22 mei krijgen we een mail van ze dat ze de kaarten niet hebben en dat deze misschien nog 3 uur voor aanvang van het concert geleverd kunnen worden. We kunnen niet bellen vanwege een technische storing en je mail wordt binnen 3 tot 5 dagen beantwoord. Buiten het feit om dat we waarschijnlijk de kaarten niet meer zullen ontvangen , ik heb het gevoel dat we zijn opgelicht, kunnen we nooit 3 uur van te voren vanaf onze woonplaats in Amsterdam komen! n.a.v. dit gebeuren ben ik wat gaan surfen op het internet en nu zie ik dat dit bedrijf geen goede naam heeft. Het ergste vind ik het voor de 2 meiden (waarvan 1 mijn dochter) die zich al sinds Sinterklaas, want we hebben dit concert als Sinterklaas cadeau gegeven, aan het verheugen is en nu hevig teleurgesteld is en niet snapt dat dit gebeurd!

De toegangskaarten voor 29 mei ontvangen!

Tickettribune.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Klabbers
    Van tickettribune verwacht ik een correct afhandeling en hiermee bedoel ik dat ik voor vrijdag 29 mei 2015 de toegangskaarten van het door mijn betaalde concert voor Ariane Grande in huis wil hebben

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?