Klacht Tickettribune.nl: Concertkaartjes betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 141634
Gebruiker
Arlette
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juni 2015 hebben we 2 kaartjes gekocht via Tickettribune.nl voor een bedrag van €173,-. Omdat de datum van het concert nadert en we nog steeds geen tickets ontvangen hebben, namen we contact op via e-mail.
We kregen echter het onbevredigende antwoord dat de tickets waarschijnlijk niet geleverd konden worden en dat ze tot 3 uur voor de voorstelling uitsluitsel konden geven over de levering van de tickets.
Daarop heb ik telefonisch contact gezocht, maar er werd niet opgenomen. Door een voicerecorder wordt bovendien verwezen naar weer een andere site - die , zoals ik het verstond, niet bestaat.
We vinden dit een schandalige manier van handelen, zeker gezien het feit dat de kaartjes al in juni besteld en betaald zijn. Het bedrijf geeft zelf aan dat de kaarten zsm worden toegestuurd en bij uitzondering een week voor het concert. Dat is dus geenszins 3 uur van te voren!
Wij eisen dus dat het bedrijf per direct dit probleem oplost: tickets of geld terug.

Gewenste oplossing

Ofwel de kaartjes zo snel mogelijk afleveren, ofwel het gehele aankoopbedrag retour.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen