Klacht Tickettribune.nl: Geen tickets ontvangen

Klachtnummer
# 23317
Gebruiker
sas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 02 december via Tickettribune 2 kaartjes voor concert Joe Bonnamassa besteld.
Ik werd doorgelinkt via de site van HMH omdat zij geen tickets voor dit concert verkopen.
Had nog geen ervaring met online tickets kopen, dus heb in volste vertrouwen dit gedaan.
Na mailtjes gestuurd te hebben en geprobeerd tel.contact te krijgen, heb ik tot op heden nog niets vernomen en het concert is 21 maart a.s.
Pas vandaag heb ik verschillende fora bekeken en de meningen zijn verdeeld, maar de negatieve berichten overheersen.
Wat moet ik nu doen ?
Vriendelijke groet
Saskia vd Kolk

De oplossing

De tickets alsnog ontvangen en anders mijn geld terug .

1 reactie

  1. Auteur
    Tickettribune.nl
    Datum
    Op 20-03-2013 is het volledige aankoop bedrag gerestitueerd aan klant.

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen