Klacht Tickettribune.nl: niet leveren wel 3 maanden te voren betalen

J. in't Veld

Bestelde kaartjes voor davit gray concert nog steeds niet binnen concert begint vandaag om 20.00 uur geld is betaald op 2 oktober 2016 dit is onacceptabel.
bericht ontvangend het zou kunnen dat we 3 uur tevoren WELLICHT de tickets ontvangen anders zegt met geld terug te storten op internet nu vele klachten gezien at er niet geretourneerd word

kaartjes leveren en of direct vandaag geld retour

Tickettribune.nl
    Beste meneer In t' Veld,

Bedankt voor uw bericht en wij begrijpen uw frustratie waarbij wij onze excuses aanbieden. Ons team is ook niet tevreden met de ontwikkelingen en bieden u daarom aan om uw order vroegtijdig te annuleren als u niet langer kunt/wilt wachten. U kunt uw orderbedrag (excl. servicekosten) na de refund bevestiging binnen 5-7 werkdagen op de rekening van betaling verwachten.

Ons team kunt u de tickets nog niet aanbieden en wij zullen u vandaag rond 14:00 uur berichten of wij de tickets hebben kunnen ontvangen van onze leveranciers. Wanneer dit niet zo het geval is, krijgt u uw orderbedrag (incl. servicekosten) teruggestort binnen 5-7 werkdagen, na de bevestigingsmail van de refund, op de rekening van betaling.

TicketTribune streeft er altijd naar om de kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan alle klanten te versturen. Wij hebben dan ook met alle leveranciers de afspraak dat kaarten uiterlijk een week vóór aanvang aan ons geleverd worden. Echter hebben wij, zoals aangegeven in de algemene voorwaarden tot de dag van aanvang om de kaarten te leveren; Artikel 6. Levering tickets 1. TicketTribune spant zich in de tickets tot uiterlijk de aanvang van het evenement aan koper te verstrekken. U kunt dit hier nalezen: http://tickettribune.nl/page/algemene-voorwaarden. Indien nodig zullen wij ons tot uiterlijk 3 uur voor aanvang in blijven zetten om de kaarten netjes te leveren. In uw geval verplaatsen wij dit naar 14:00 uur.

Wij vragen vriendelijk uw geduld.

Hopende u voor nu voldoende te hebben geinformeerd en vernemen wij graag wat u wilt.

Team TicketTribune

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?