Klacht Tickettribune.nl: Tickets nog niet ontvangen. Ordernummer 00086656

Klachtnummer
# 105629
Gebruiker
Thea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn 2 tickets nog steeds niet ontvangen, terwijl ik al wel € 413,-- heb overgemaakt naar Ticket Tribune.Afgelopen vrijdag kreeg ik bericht dat er een kans inzit dat wij de tickets helemaal niet krijgen. Ik heb dan ook geen mogelijkheid meer voor een alternatief. Inmiddels ook parkeerkaarten besteld. Ik probeer Ticket Tribune te bellen, maar zij verwijzen continu naar de website, waarbij het ook nog eens 5 dagen kan duren voor je antwoord krijgt. Ik vind dit absoluut onacceptabel en ga zeker de Consumentenbond en Radar inschakelen, wanneer Ticket Tribune niet op tijd levert.
ordernummer 00086656.

De oplossing

Directe ontvangst van de bestelde tickets.

1 reactie

  1. Auteur
    Tickettribune.nl
    Datum
    Wij hebben de klant ingelicht dat er een vertraging is met de levering. Wij gaan er vanuit dat wij dit nog netjes op kunnen lossen voor a.s. zaterdag. Wij danken u voor uw geduld.

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen