Klacht Tickettribune.nl: tickets za. 18 april Simon en Sting

Rebecca

Mijn vader is afgelopen maart 65 jaar geworden. Als kinderen hebben wij mijn vader 2 tickets voor het concert van Paul Simon en Sting gegeven. Wij hebben hier voor gespaard en het was een grote verrassing voor hem. Hij heeft zijn broer uitgenodigd en ze hebben al reisplannen gemaakt. Tot onze verbazing hebben wij nog steeds geen tickets ontvangen. Op 21 maart hebben wij de tickets betaald. Er is uitgebreid heen en weer gemaild en 1 keer (zowaar) telefonisch contact geweest, maar ze lijken je met een kluitje en vage vertragingsverhalen/storingen in het riet te sturen. Als je belt sta je in de regel 8 min. in de wacht voordat ze de verbinding verbreken. Lijkt me lucratief voor tickettribune (?) Volgens hun kunnen de tickets tot 3 uur voor aanvang concert geleverd worden en soms zelfs helemaal niet meer op tijd. Dit is echt onacceptabel! Wat een superverrassing moest worden met de voorpret en de zin die daar bij hoort, is nu een verdrietige stressvolle situatie geworden! Vreselijk!

Dat mijn vader en zijn broer zaterdag naar het concert kunnen!

Tickettribune.nl
    Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de situatie. Wij vinden het ook heel spijtig dat het zo gelopen is. De kaarten in uw categorie zijn helaas niet op tijd geleverd. Dit betrof slechts enkele orders. Helaas hoort u ook hierbij. Nogmaals onze excuses. Wij hadden het graag anders gezien. Tevens heeft u inderdaad gelijk over het feit dat wij al een week niet telefonisch bereikbaar zijn. Wij ondervinden ernstige storingen met KPN, echter staat dit aangegeven op de website. Inmiddels is het volledige aankoopbedrag teruggestort op de rekening van herkomst en is hiervan een bevestiging gestuurd naar het opgegeven emailadres.

Ook een klacht indienen over Tickettribune.nl?