Opgelost door Ticketveiling.nl: binnen paar dagen incassokosten

sad Opgelost
K

Ik heb nooit problemen gehad met de veilingen op deze site tot ik afgelopen weekend even mijn laptop niet bij de hand heb gehad en daardoor heb gemist dat ik nog een bedrag had open staan, ik had maandag al een soort laatste waarschuwing (donderdag of vrijdag pas veiling gewonnen) dat het betaald zou moeten worden, afijn 's avonds ga ik ervoor zitten na werktijd en wat blijkt? Ik kan niet meer betalen het was te laat! Krijg nou wat, zo snel? Serieus? Volgens mij is dit wettelijk gezien niet eens mogelijk binnen een week... Dus heb ik hierover contact opgenomen met Ticketveiling en daar wordt ik steeds met 'je' aangesproken, dit vind ik niet netjes en geef dat ook aan. Helaas wordt hier geen rekening mee gehouden, absurd. Hoe durft men tegen klanten zo te spreken, alsof ik geknikkerd heb met ze vroeger. Heel apart. Ik word hierin volledig genegeerd en ze gaan vrolijk in hun emails verder met 'je en jij'. Ik denk niet dat het gebruikelijk is maar misschien ben ik dan ouderwets of te correct opgevoed.

Incassokosten terug en een welgemeend excuses.

Ticketveiling.nl
    Beste K. Lexova,

Bedankt voor uw bericht. De veiling is gewonnen op donderdag en dient binnen 5x 24 uur te worden betaald via de website. Zodra de betaling nog niet heeft plaats gevonden, zullen wij een bericht achterlaten bij Buckaroo met het verzoek om dit bedrag alsnog te incasseren van de rekening. U heeft tot dan twee keer een bericht ontvangen met het verzoek om alsnog de betaling te voldoen binnen de 5x24 uur. Het eerste bericht ontvangt u gelijk na het winnen en na 3x24 uur. Op het moment dat wij de betaling hebben uitbesteed, ontvangt u hier natuurlijk ook een bericht van. De extra kosten van 2,50 euro die u betaalt, omdat het bedrag via een machting van uw rekening wordt afgeschreven, is wettelijk toegestaan en zullen wij dan ook niet terugstorten. Dit is ook gecontroleerd door Thuiswinkel.org, waar we lid van zijn. Wanneer de klant helemaal niet betaalt, zijn er vanaf dag 32 incassokosten verschuldigd. Dit zijn de kosten die het incassobureau in rekening brengt om de gehele vordering te kunnen innen.

Wat betreft het tutoyeren, hebben wij vanuit het bedrijf gekozen om inderdaad klanten aan te spreken met je of jij, in uw e-mail heeft u aangegeven liever aangesproken te worden met u en vervolgens heeft mijn collega de volgende e-mail dan ook u aangesproken met u en hiervoor zijn welgemeende excuses aangeboden. Tevens hebben we ook in uw profiel genoteerd, zodat de volgende benadering dan ook met 'u' zult zijn.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag van u.

Team Ticketveiling.nl

K
Ze geven excuses maar helaas krijg ik mijn geld niet terug. Nog steeds een vreemde gang van zaken, volgens mij is dit ook niet legaal maar toe maar. Geen Ticketveiling meer voor mij.

Ook een klacht indienen over ?