Klacht Ticketveiling.nl: Klantenservice laat het volledig afweten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609059
Gebruiker
Terence76
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er ging iets niet goed bij een veiling.

Ik gaf dit door aan de klantenservice van Ticketveiling.
Ik ontving het standaard "je bericht is in goed orde ontvangen, je hoort van ons" mailtje.

Er kwam geen reactie. Ik ontving wel een dreigmail.
Ik mailde nog eens naar klantenservice. "Je bericht is in goed orde ontvangen".
Ik krijg geen enkele reactie.

Ik krijg weer een dreigmail.

Gewenste oplossing

Een automatische bieding verhoogde zichzelf nét voor het einde, waardoor ik een veiling won voor een bedrag dat ik zelf niet heb ingevuld.

Er zijn al honderden veilingen geweest, lijkt me geen probleem om er ééntje uit te halen waar iets fout ging.
Geboden oplossing
Geen enkele reactie van Ticketveiling, en de dreigmailtjes blijven maar komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ticketveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen