Klacht Ticketveiling.nl: Klantenservice laat het volledig afweten.
Details
Klacht
Er ging iets niet goed bij een veiling.Ik gaf dit door aan de klantenservice van Ticketveiling.
Ik ontving het standaard "je bericht is in goed orde ontvangen, je hoort van ons" mailtje.
Er kwam geen reactie. Ik ontving wel een dreigmail.
Ik mailde nog eens naar klantenservice. "Je bericht is in goed orde ontvangen".
Ik krijg geen enkele reactie.
Ik krijg weer een dreigmail.
Gewenste oplossing
Een automatische bieding verhoogde zichzelf nét voor het einde, waardoor ik een veiling won voor een bedrag dat ik zelf niet heb ingevuld.Er zijn al honderden veilingen geweest, lijkt me geen probleem om er ééntje uit te halen waar iets fout ging.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.