Klacht Ticketveiling.nl: Niet ongedaan willen maken van een transactie en vervolgens vragen om een negatieve beoordeling te herzien

chunwinglai

Ticketveiling wil een veiling transactie mbt een wellnessresort niet ongedaan maken, terwijl er sprake is van misleiding. Pas na winnen van de veiling van een welnessresort staat op de voucher dat er sprake is van een toeslag op badkledingsdagen. Dit stond niet vermeld tijdens de veiling. Daarom gaf ik een negatieve review over TicketVeiling.nl. Ze vroegen zelf om een beoordeling te schrijven.

Een paar dagen later wordt mij gevraagd de beoordeling van TicketVeiling.nl aan te passen, omdat iemand contact heeft opgenomen met mij. Er heeft inderdaad iemand van TicketVeiling.nl contact met mij opgenomen, maar dat betekent nog niet dat ik het eens ben, want uiteindelijk weigert TicketVeiling.nl nog steeds de transactie ongedaan te maken.

Walgelijk dat je bij een negatieve beoordeling gevraagd wordt om deze te herzien. Ja, dan krijg je inderdaad veel positieve beoordelingen als bedrijf. Schande!

Transactie ongedaan maken, dus geld terug. En excuses dat gevraagd wordt een negatieve beoordeling te herzien.

Ook een klacht indienen over Ticketveiling.nl?