Klacht Ticketveiling.nl: Oneerlijke prijs opvoering

mickey-1987

Ik zie hier klachten staan van 3 jaar geleden over nepbiedingen en dit is nog steeds hetzelfde.

Prijzen worden belachelijk omhoog gevoerd en mensen blijven erin trappen.

Er valt toch niet te controleren of ze de boel belazeren aangezien dit soort bedrijven erg goed zijn in wegmoffelen van zaken die ze in een kwaad daglicht stellen.

Wat ze eerst moeten doen is openheid van zaken geven en mensen eerlijk voorlichten ook met betrekking tot wat daadwerkelijk de waarde is van een artikel of ticket.

Ik heb voor de rest helemaal niets nodig van ticketveiling.nl want je wordt of links of rechtsom genaaid.

Ticketveiling.nl
    Beste Mickey,

Een advies prijs is een prijs wat wij doorkrijgen van de aanbieder van het product. Dit is dus een ter waarde van prijs. Deze prijs is altijd hoger dan een verkoop prijs. Het kan zijn dat het ergens anders goedkoper aan word geboden maar dat veranderd niks aan een ter waarde van prijs. Wij zullen over de advies prijs communiceren met de aanbieder wanneer het verschil dusdanig groot is met andere bedrijven.

Daarnaast is het logisch dat er in de laatste seconden meer word geboden. Wanneer jij ziet dat een veiling er elke keer voor 17 uit gaat ongeveer dan ga je niet in de laatste seconden ''5'' bieden. Dan is de kans zo groot dat iemand anders toch weer over je heen bied. Vandaar dat de bedragen in de laatste seconden hoger kunnen uitvallen. Daarnaast is het contractueel vastgelegd dat zowel aanbieders als medewerkers niet mee mogen bieden op Ticketveiling.nl. Dit wordt ook steekproefsgewijs door onze technische dienst in de gaten gehouden.

Ik hoop je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben kan je ons altijd bellen of mailen.

Team Ticketveiling

mickey-1987
Dit is natuurlijk geen oplossing maar een psychologisch rot excuus, er is al vaker aangetoond dat er mensen/computers zijn die beidingen plaatsen om de prijs op te drijven. Nogmaals het kan niet bewezen worden door klanten maar als klanten een beetje opletten dan zie je dat dit systematisch gebeurd. En met betrekking tot oneerlijke informatie over de adviesprijs, kijk eens op aliexpress of wish veel Electronica producten die worden aangeboden worden via deze aanbieders voor een fractie verkocht en daar is ticketveiling.nl zich echt wel van bewust want jullie willen ook geld verdienen.

Ook een klacht indienen over ?