Opgelost door Ticketveiling.nl: Oneerlijke spookbiedingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 317312
Gebruiker
Jeffrey1234
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het lijkt er op dat een product niet beneden een bepaalde prijs verkocht mag worden. Elke keer wordt er net boven mijn automatische bod geboden, 4 tellen nadat de veiling al is gesloten. Heel merkwaardig. Hier is geen sprake van toeval meer.

De oplossing

Eerlijke biedingen

1 reactie

  1. Auteur
    Ticketveiling.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jeffrey,

    Bedankt voor jouw bericht. Graag wil ik jou laten weten dat het ten strengste verboden is dat aanbieders en medewerkers van Ticketveiling.nl meebieden. Dit is ook contractueel vastgelegd.

    Al onze bieders hebben hun eigen tactiek. Dit kan zijn door zo lang mogelijk te wachten met bieden, gebruik te maken van een autobod, en/of het bekijken en evalueren van eerdere veilingen. Mochten we verdachte zaken zien, dan nemen we hier direct actie op. Mocht je ons willen laten weten of dit om een specifieke veiling gaat, dan kan je ons dat laten weten op support@ticketveiling.nl, dan kunnen we deze veiling uiteraard direct nader bekijken. Mocht je in verdere veilingen iets tegenkomen waarover je twijfels hebt, dan kan je ons dat natuurlijk altijd laten weten.

    We wensen je natuurlijk veel succes met je eigen biedingen!

    Met vriendelijke groet,
    Ticketveiling.nl

    Team Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeffrey1234
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt aangegeven dat mijn vermoedens onjuist zijn. Daar vertrouw ik dan op!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ticketveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen