Opgelost door Ticketveiling.nl: Oneerlijke spookbiedingen

Jeffrey1234

Het lijkt er op dat een product niet beneden een bepaalde prijs verkocht mag worden. Elke keer wordt er net boven mijn automatische bod geboden, 4 tellen nadat de veiling al is gesloten. Heel merkwaardig. Hier is geen sprake van toeval meer.

Eerlijke biedingen

Ticketveiling.nl
    Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw bericht. Graag wil ik jou laten weten dat het ten strengste verboden is dat aanbieders en medewerkers van Ticketveiling.nl meebieden. Dit is ook contractueel vastgelegd.

Al onze bieders hebben hun eigen tactiek. Dit kan zijn door zo lang mogelijk te wachten met bieden, gebruik te maken van een autobod, en/of het bekijken en evalueren van eerdere veilingen. Mochten we verdachte zaken zien, dan nemen we hier direct actie op. Mocht je ons willen laten weten of dit om een specifieke veiling gaat, dan kan je ons dat laten weten op support@ticketveiling.nl, dan kunnen we deze veiling uiteraard direct nader bekijken. Mocht je in verdere veilingen iets tegenkomen waarover je twijfels hebt, dan kan je ons dat natuurlijk altijd laten weten.

We wensen je natuurlijk veel succes met je eigen biedingen!

Ticketveiling.nl

Team Klantenservice

Jeffrey1234
Er wordt aangegeven dat mijn vermoedens onjuist zijn. Daar vertrouw ik dan op!

Ook een klacht indienen over Ticketveiling.nl?