Klacht Ticketveiling.nl: Oplichting

Rian

Met veel blijdschap had ik 1 ticket voor 2 personen voor de kerstmarkt in Duitsland via TICKETVEILING.nl gewonnen.
En kon uit 500 hotels een keuze maken voor een bijbetaling van 90,-Euro.
Helaas blijkt, naar 3 X 7 dagen wachten op een toegangsnummer voor een de boeking side van TRAVELMUNDO, dat geen enkel hotelkamer te boeken was voor de afgesproken bijbetaling van 90,-Euro. En werd er zelfs nog een hoger bedrag bij de eindprijs van de hotels die ik boeken wilde doorberekend. Uiteindelijk een kleine 200,-Euro ipv 90,-Euro!!
Meeste trieste is nog dat TICKETVEILING 2 weken lang ons verwijst naar TRAVELMUNDO en TRAVELMUNDO het probleem bij TICKETVEILING neer legt.
Na het overleg en heel veel telefonisch contact met ticketveiling en dagelijks meerdere keren mail contact met TRAVELMUNDO, waarbij ik zelf hun heb moeten verwijzen naar mijn juridische rechten blijkt het enigste wat ze nu als "oplossing bieden" is mijn kosten van de gewonnen veilig terug te boek, dus weg zijn mijn vrije dagen, gezellig weekend en heb wel flinke stress en maagpijn hier aan overgehouden

Zorgen dat niet meer mensen gedupeerd worden

Ticketveiling.nl
    Beste,

Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je bent opgelicht door Ticketveiling en Travelmundo, dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling.
    De veilingen wat betreft reizen hebben een aantal voorwaarden, daarom is het altijd handig om goed de voorwaarden door te lezen voordat je de veiling wint.
    We hebben contact gehad met Travelmundo over de situatie. De gewenste kamer die je wilde boeken, konden zij niet voor je boeken aangezien die niet in de actie viel. Ze hebben nog met jou gekeken naar andere geschikte oplossingen die wel in de actie viel, maar hierbij gaf je aan geen gebruik van te willen maken. Vanuit Travelmundo is er besloten om dan de veiling te annuleren en de kosten van de veiling terug te storten en dit is dan ook gebeurd. Ons doel is om zo transparant mogelijk te zijn naar onze consument, zou jij ons een e-mail kunnen sturen naar support@ticketveiling.nl waarin je wat voorbeelden noemt van de slechte ervaring die je hebt? Wij bewaken heel graag de kwaliteit van de veiling en daarom is jouw mening erg belangrijk.

namens het team van Ticketveiling.nl en Travelmundo

Ook een klacht indienen over Ticketveiling.nl?