Klacht Ticketveiling.nl: weigert mee te werken account af te sluiten

honsbeek1

Rekening gekregen van een deurwaarder, er zou op iets geboden zijn via mijn account, weet echter nergens vanaf, de ip adressen opgevraagd die wil men niet geven, mijn account kom ik niet meer in en deze willen ze ook niet afsluitn.

Ik moet inloggen en dan kan ik hem afsluiten zeggen ze, terwijl ik al tig keer gezegd heb ik kan er niet meer in.

Gewoon dat men het account afsluit en er achteraan gaat via ip adres wie er in dit account heeft gezeten, men wil mij tenslotte de ip adressen niet geven.

Ticketveiling.nl
    Beste Wim,

Bedankt voor je bericht. Zoals meerdere malen uitgelegd, wij kunnen en mogen geen IP-adressen verstrekken. Dit kunnen wij enkel doen aan justitie, wanneer wij hier een officieel verzoek van krijgen. Andersom is dus niet mogelijk. Wij hebben eerder geen melding hierover van jou ontvangen, dus blijf je te allen tijde verantwoordelijk voor de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven en bevestigd. Jouw profiel kan wel geblokkeerd worden, echter betekent dat niet dat de openstaande veilingen verdwijnen; deze zullen vooralsnog blijven staan.

Team Klantenservice
    Ticketveiling.nl

Ook een klacht indienen over Ticketveiling.nl?