Opgelost door Tienzo.nl: Tienzo vaag over te leveren product.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 592632
Gebruiker
D’Artagnan#oorwurm
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na eerste klacht aan Tienzo dat Oorset nog niet geleverd is, krijg ik van hun supportaffdeling (support_at_tienzo_nl_kge6pjffn454k8_73wt3802@icloud.com) een mail terug dat de set al geleverd is door Post.nl en bij geleverde track & trace staat een onduidelijke tijdlijn met levering 19/2 (🤔🤔) terwijl ik het pas op 6/4 heb aangeschaft en betaald heb.

Respons naar Tienzo gestuurd:
“Oorset aangeschaft 6/4/22 en jullie geven een tracking aan met leverdatum: 19/2/22.
Is een brievenbuslevering neem ik aan omdat het pakket klein is maar kan onmogelijk over het hoofd gezien worden omdat bijna geen post meer afgeleverd wordt via mijn brievenbus en het niet elders is afgeleverd (gecheckt). Bovendien geen melding ontvangen van PostNL”.

Ook geen duidelijke referentie naar bestelnummer.

Daarnaast een ander mailtje ontvangen vorige week dat het afgeleverd is bij de bezorger en nog geleverd wordt 10 dagen na ontvangst bij bezorger en in deze mail wordt het door UPS geleverd (😳😳🤔).

Ik vertrouw het niet.

Gewenste oplossing

Tienzo levert alsnog het product; oorreinigingsset.
Geboden oplossing
Inmiddels binnen gekregen. Geen begeleidend schrijven van track & trace dat het afgeleverd is. Jammer dat het zo moest.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tienzo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tienzo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen