Wij vinden dat Tienzo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Tienzo.nl: Tienzo vaag over te leveren product.
Details
Klacht
Na eerste klacht aan Tienzo dat Oorset nog niet geleverd is, krijg ik van hun supportaffdeling (support_at_tienzo_nl_kge6pjffn454k8_73wt3802@icloud.com) een mail terug dat de set al geleverd is door Post.nl en bij geleverde track & trace staat een onduidelijke tijdlijn met levering 19/2 (🤔🤔) terwijl ik het pas op 6/4 heb aangeschaft en betaald heb.Respons naar Tienzo gestuurd:
“Oorset aangeschaft 6/4/22 en jullie geven een tracking aan met leverdatum: 19/2/22.
Is een brievenbuslevering neem ik aan omdat het pakket klein is maar kan onmogelijk over het hoofd gezien worden omdat bijna geen post meer afgeleverd wordt via mijn brievenbus en het niet elders is afgeleverd (gecheckt). Bovendien geen melding ontvangen van PostNL”.
Ook geen duidelijke referentie naar bestelnummer.
Daarnaast een ander mailtje ontvangen vorige week dat het afgeleverd is bij de bezorger en nog geleverd wordt 10 dagen na ontvangst bij bezorger en in deze mail wordt het door UPS geleverd (😳😳🤔).
Ik vertrouw het niet.
Gewenste oplossing
Tienzo levert alsnog het product; oorreinigingsset.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.