Klacht Tijdloozdesign: Nul communicatie rondom klacht. Genegeerd worden als klant.

Klachtnummer
# 328475
Gebruiker
MevrouwVisser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ontevreden over de kwaliteit v houten vloer. Hier een klacht over ingediend.
Maar ik ben nog erger geirriteerd door het stelselmatig negeren van communicatie. Nu al vier maanden bezig en Marcella en Arjan reageren gewoon helemaal niet. Dan geef je het als klant maar op. Maar zó’n slechte manier van zakendoen. teleurstelling en spijt van m’n 800€ vloertje. Ik had dit liever aan een echte eerlijke ondernemer uitgegeven.

De oplossing

Reageren op mijn inmiddels stuk of tien mails en diverse telefoontjes en voicemails.
En dannetjes afhandelen vd klacht. Een deel van het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tijdloozdesign hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tijdloozdesign?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen