Klacht Tijdschriftbezorgen.nl: kadobon niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381397
Gebruiker
Pim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op de 24e juni 2019 een waardebon voor een tijdschrift naar keuze van 15 euro besteld om 20:00 uur. Bestelling 12902.
Ik heb deze bon nog steeds niet in huis, onlangs herhaaldelijke emails..

De oplossing

Het bezorgen van de bestelde kadobon, of anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tijdschriftbezorgen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing omdat ik niet in concact kan komen met tijdschriftbezorgen.nl. Zouden jullie kunnen achterhalen waarom er met dit bedrijft geen communicatie mogelijk is?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tijdschriftbezorgen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen