Opgelost door Tijssen Elektro: GARANTIE WORDT NIET NAGEKOMEN

harber

Mijn Radarsysteem inclusief plotter van het merk simrad met een kostprijs van ca. € 12.000 werkte ineens niet meer. Het was dat jaar geïnstalleerd. Telefonisch en schriftelijk contact met Tijssen maakte dat op mijn ligplaats in Lemmer een expert er naar kon kijken. De kosten zouden vergoed worden. het gaat om € 290.40 incl. btw.
Ik ben nu al bijna 2 jaar bezig om mijn geld vergoed te krijgen maar Tijssen verzint telkens een andere reden om niet te hoeven betalen. Alles weersproken en weerlegt ok door de expert en toch blijft het bedrijf halsstarrig in het niet betalen steken.

De radar werkt dankzij de expert JSF yachtservice. Tijssen dient dit conform afspraak te vergoeden.

Tijssen Elektro is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

harber
    Er is per mail met elkaar gecommuniceerd en Tijssen Elektro is mij tegemoet gekomen met een tegoedbon om er samen uit te komen. Dit gebaar stel ik op prijs en geeft vertrouwen in de relatie.

harber

Ook een klacht indienen over Tijssen Elektro?