Klacht Tim van Wetten Tuinen: Nazorg blijft uit, afgebroken schroeven in poortdeur

Binnen een jaar na plaatsing van onze schutting en poort gemeld dat er schroeven zijn afgebroken op de poortdeur en dat er een kromme plank is. Wij hebben diverse malen gemaild met foto's en 2 maal een medewerker ter plaatse aangesproken. Die hadden of geen tijd of niet de juiste materialen en het zou nog geregeld worden. Bij het nabellen wordt er aangegeven dat ze geen klussen in de buurt hebben en dat ze niet voor een paar schroeven deze kant op komen. We zijn nu al langer dan een jaar bezig om dit te laten maken. Zonde dat we openbaar moeten klagen om gehoord te worden. Tijdens de werkzaamheden in de buurt waren de vaklui vriendelijk, behulpzaam en zorgden dat alles zo snel mogelijk in orde was. Laten we hopen dat er nu alsnog spoedig iets gebeurd. PS onze buurman heeft ook een kromme plank.

Rechte planken en hele RVS schroeven in alle planken die niet afbreken.

Wij vinden dat Tim van Wetten Tuinen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tim van Wetten Tuinen?