Klacht Timarco.nl: Bedrijf schendt toezegging levering.

Klachtnummer
# 455596
Gebruiker
Flotim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling van 24 mei 2020: sokken en 2 bh's, bedrag 110,15€. Staat vanaf 10 juni aangemeld bij DHL, zou binnen 5 à 8 dagen worden bezorgd. Bij trace- en trackcode al die tijd geen beweging.
Chatknop bestaat niet, telefoonnummer onvindbaar.
Is hier sprake van oplichterij? Van normale bedrijfsvoering lijkt geen sprake. Voor Kassa is dit misschien een interessant geval.

De oplossing

Telefonisch contact opnemen en leveren binnen 3 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Timarco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Timarco.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen