Wij vinden dat Timarco.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Timarco.nl: Bestelling wordt niet geleverd.
Details
Klacht
Op 8 april heb ik bij Timarco een bestelling geplaatst. Op 15 april kreeg ik een e-mail dat ze een product niet op voorraad hadden en dat het wat langer zou duren. Nadat ik contact gezocht heb, hebben ze op 1 artikel na de bestelling verstuurd op 23 april via DHL. Uit mijn contact met DHL blijkt echter dat Timarco helemaal geen pakket heeft afgegeven bij DHL. Toch blijft Timarco de schuld bij DHL leggen. Nu, 29 april, geeft DHL nog steeds aan niets te hebben ontvangen van Timarco. Timarco lost deze situatie niet op.Gewenste oplossing
De bestelling annuleren en het geld terugstorten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.