Klacht Timberland: Bestelling

Klachtnummer
# 178815
Gebruiker
Marcella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 juli heb ik via de webwinkel van Timberland een paar schoenen besteld en met iDeal betaald. (€70) Ondanks verscheidene pogingen heb ik nog steeds geen contact kunnen krijgen met het bedrijf of de klantenservice, over mijn aankoop. Nog steeds geen melding dat de bestelling is ontvangen.
Kunt u mij helpen om duidelijkheid te verkrijgen? Het nummer 08003232010 waarnaar ik steeds wordt verwezen is altijd bezet en de wachttijden zijn tevergeefs. Geen contact ondanks alle pogingen: Ook verschillende malen een formulier op hun website ingevuld.
Welke stappen moet ik ondernemen om mijn bestelling toch te ontvangen?
Hartelijk dank voor uw hulp.




































De oplossing

Graag het reeds betaalde product ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Timberland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Timberland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen