Klacht Timberland: Betaling geannueerd krijg pas info na 5 dagen wanneer ik bel

Geen12345678

Ik heb op vrijdag 4 oktober een bestelling geplaatst waarop staat 1-2 werkdagen bezorgd, het is inmiddels dinsdag ik heb een bevestiging gekregen dat de bestelling is gelukt en de betaling.

Het bedrag is perdirect afgeschreven en ik heb dinsdag 8 oktober gebeld dat ik nog niks heb ontvangen, aan de telefoon krijg ik te horen dat het is geannuleerd dat de geld word terug gestort belachelijk dat ze hier niks ober informeren terwijl ik al paar dagen thuis moet wachten dat er een post komt. Heel onproffessioneel en dan moet ik de bestelling tog weer plaatsten zeggen ze terwijl ze geen excuses aanbied aan de telefoon alsof het mijn schuld is. Ik heb so veel tijd kwijtgeraakt geen info per mail niks. Alleen een betalingsbevestiging en order nummer ontvangen geld is afgeschreven als ik niet had gebeld was ik nog niet op de hoogte en dan doen alsof het nog mijn schuld is aan de telefoon.

Onproffessioneel bedrijf schoenen leveren

Wij vinden dat Timberland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Timberland?