Klacht Timberland: Timberland boots kapot door advies medewerker timberland

Yasmin

Ik heb in Amsterdam vrij dure Dames Timberland laarzen gekocht van 220€
Ook heb ik daar op aanraden van de verkoopster een beschermingsspray bij gekocht.
Eenmaal thuis gekomen meteen de schoenen ingesprayd.
Een week later is er iets vettigs op mijn laars gevallen met een vetvlek als gevolg op de neus van mijn schoen.
Ik heb per direct de Timberland winkel in Amsterdam gebeld voor advies, de heer die ik aan de lijn kreeg gaf aan dat ik er melk over moest doen want dit zou het vet eruit trekken. Met meneer aan de lijn. Dit geprobeert maar zonder resultaat, se melk liep er direct vanaf.
Toen ik dat zei, zei meneer dat ik het met dettol zeep moest proberen en zemoest laten drogen. Dit gedaan en laten drogen maar nu zit er een hele lelijke kring vol op mijn dure laarzen, ik ben naar de schoen maker gegaan, die heeft se vetvlek aanzienlijk verminderd met een suede borsteltje maar de kring is 5 x zo groot en ziet er niet uit.

Gepaste oplossing vanuit het bedrijf aangeboden

Wij vinden dat Timberland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Timberland?