Klacht Timberlane: Brekende composiet vlonderdelen

content Niet opgelost
PW2020

Op 21-07-2015 heb ik voor €996,20 28 vierkante meter composiet bij dit bedrijf gekocht. Deze delen zijn volgens instructie goed gelegd op ons dakterras. Aangezien wij een grote tuin hebben wordt dit dakterras niet door ons gebruikt. Alleen loopt de glazenwasser hier eens in de 2,5 a 3 maanden op. Het composiet ging als erg golven ondanks de vele onderliggers maar nu is de glazenwasser er zo maar doorheen gezakt. Dit is de tweede keer dat er een plank stuk ging. Ik heb op 24-2-20 en 10-3-20 gemaild maar krijg totaal geen reactie. De glazenwasser is terecht bang dat hij er weer doorheen zakt. En vindt het hierdoor niet veilig. We hebben de planken vervangen door een paar die we nog over hadden, maar het lijkt wel of het materiaal broos wordt. Iets wat ik vind niet mag na zo een korte tijd. In de showroom werd ons verteld dat het minimaal 10 jaar mee kon.

Ik beroep mij op garantie. Ik wil graag dat het bedrijf 28 vierkante meter goede composiet vlonderdelen bezorgd. Ik heb namelijk de eerste keer bezorgkosten betaald en kan zo een grote hoeveelheid niet zelf ophalen.
Helaas heeft Timberlane totaal niet gereageerd. Dat zegt eigenlijk al genoeg over dit bedrijf.

PW2020
    Helaas weer totaal geen reactie.
    PW2020
    Ik ben geschrokken van de hoge aantallen slechte beoordelingen van dit bedrijf. Bij een enkeling is na juridische aanpak een nieuwe zending vlonderdelen geleverd. Ook deze bleken van dezelfde slechte kwaliteit. Ik wil daarom geen nieuwe vlonderdelen meer van dit bedrijf maar een terugbetaling van een gedeelte van de koopsom. Ik heb geen vertrouwen meer in dit product. Eventueel indien nodig via een juridische procedure.

Ook een klacht indienen over Timberlane?