Klacht TimberLux Composiet: bestelde composiet 1139 wordt niet geleverd, na drie keer tevergeefs wachten

Klachtnummer
# 7115
Gebruiker
Guy Zeijen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 13 mei timberlux terrasplanken besteld onder nummer 1139 bij Timberlux BV. Bevesting ontvangen via mail. Eerste drie weken kan het product niet geleverd worden omdat het niet in voorraad is. Daarna is het er en drie keer afspraak gemaakt, vrije dag genomen van mijn werk, om bestelling thuis te ontvangen, product wordt niet geleverd. Twee keer omdat het transportbedrijf het niet goed zou doen en de laatste keer met eigen servicewagen wordt het ook niet bezorgd. Na 20 telefoontjes, waarin elke keer toegezegd wordt om terug te bellen en dit nooit gebeurd is, geeft de heer N. van der Linden aan mijn vrouw toe dat het product niet geleverd kan worden, omdat het er niet is. Het wekenlang aan een lijntje houden, 3 x een afspraak maken voor levering, waarvoor ik thuis blijf, is onacceptabel voor een bedrijf dat ISO gecertificeerd is. Het is onbegrijpelijk dat dit onder kwaliteit verstaan wordt.

Gewenste oplossing

Ik wil compensatie voor het feite dat ik drie keer thuis gebleven ben van mijn werk om de bestelling te ontvangen, terwijl deze niet gekomen is. Bovendien, is door het niet leveren van de composiet ook de tuin niet gereed gekomen voor de bouwvak vakantie. Wij zitten dus langer in de zomer met een tuin die niet af is. Ik heb het bedrijf, die het grondwerk doet een extra dag moeten inhuren, om het werk en terras te kunnen afmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TimberLux Composiet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TimberLux Composiet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen