Klacht TimberLux Composiet: Leugens

Martijn

Sinds mei 2013 hebben wij een schutting van Timberlux in Zeewolde. Al bij het eerste contact kregen we smoesjes te horen. Er wordt van alles beloofd maar niets waargemaakt. Alleen de levering is met veel vertraging gelukt. Verwacht niets van de garantie van 25 jaar die wordt beloofd want daarvoor moet je je aanmelden en nergens wordt die mogelijkheid geboden. Als je daarover belt krijg je weer een of ander excuus te horen om je zoet te houden. Soms herhaalt meneer dezelfde smoesjes en als je dan even doorvraagt verzint hij een nieuwe. Het hang en sluitwerk dat bij de composiet deuren werd geleverd is verkeerd. Meneer beloofd iets te doen , maar reageert gewoon niet. Wij beginnen ons vraagtekens te stellen bij de kwaliteit van het composiet. Na de slechte ervaring met Timberlux, hebben we in Heerhugowaard gekeken naar vlonders. Ook de schuttingen zien er daar veel steviger uit. Na aankoop van vlonders in Heerhugowaard blijkt dat daar wel klantenservice wordt geleverd.

Wij willen een schriftelijke bevestiging dat de 25 jaar garantie geldig is voor onze aankoop. Ook willen we een passende deurkruk of een redelijke schade vergoeding voor de deurkruk die niet past. Tot slot willen we dat meneer zijn belofte nakomt om een factuur op te stellen waar de namen en adressen opstaan van onszelf en de buren.

Wij vinden dat TimberLux Composiet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TimberLux Composiet?