Klacht Tims B.V: onjuiste afhandeling en communicatie

Klachtnummer
# 269500
Gebruiker
mvr machiels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer teleurstellend hoe ik te woord wordt gestaan door het bedrijf. 2 weken verder te zijn en nog steeds niet met een oplossing komen voor mijn vermiste zak kattenvoer. Aangezien het pakket onverzekerd is verstuurd valt er vanuit mijn kant weinig te betekenen. Postnl verwijst me daardoor naar de afzender en die geeft aan dat ik het na moet vragen bij de chauffeur. Na 5x contact te hebben gehad met postnl en meerdere mails verzonden naar het bedrijf, is zich eindelijk de mogelijkheid voorgevallen om de chauffeur persoonlijk te spreken. Meneer geeft aan dat hij maar 1 zak heeft geleverd en als bewijs voor me opgeschreven met naam en handtekening. Nu ben ik afwachtende op een reactie via de mail. Hoogstwaarschijnlijk een kans die er niet in zit, aangezien ik nu al 4 mails verder ben zonder enige reactie te mogen vernemen vanuit het bedrijf. Hij blijft hier maar in aanmodderen, terwijl ik aan neem dat hij heel goed op de hoogte is hoe het in zijn werking gaat met een onverzekerd pakketje. Er wordt weinig initiatief getoont vanuit het bedrijf, dus ik betwijf een goede afloop. Na een slechte review te hebben geplaatst, daar onder een reactie mogen ontvangen van het bedrijf dat mijn review onwaar zou zijn en word in een kwaad daglicht gezet. En dan vraag ik me af waarom ik deze afhandeling verdient heb, ik ben degene die deze leed aan het dragen is en dan denkt hij het recht te hebben om mij neer te zetten als een leugenaar? Deze ervaring is zeer onprettig en wens ik niemand toe. Ik zal dus nooit meer daar iets bestellen.

De oplossing

een vergoeding of nieuwe zak kattenvoer 10 kg. ( Vital Care Adult )

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tims B.V is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Tims B.V?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen