Klacht Tinder: onrechtmatige verwijdering van Tinder account!

Klachtnummer
# 375153
Gebruiker
Eva
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege een uitgaande relatie , voor de eerste keer op tinder gegaan. Erg leuk in het begin, ik kom amper buiten en voor mij was het de manier om een mogelijke date te vinden, ik had 3 leuke foto's geplaatst. Ik ben van mezelf een eerlijk rustig persoon, vrouw en serieus opzoek naar een leuk persoon. Na twee weken kwam ik plots mijn account niet meer in. Zonder enig opgegeven reden is mijn account verwijderd of geblokkeerd door tinder zelf. Na een mail met verzoek tot uitleg of reden werd dat ook compleet genegeerd.
Dit vraagt om een rechtzaak! Zo ga je niet met je klanten om!
Ik heb 1 nare aanvaring gehad met een wat toxische boy, deze jongen heeft mij geblokkeerd en wellicht geraporteerd. Terwijl hij de nare agressieve , ik wil alleen maar sex factor was. Maar dit is een vermoeden, ik heb werkelijk geen idee waarom mijn account verwijderd is. Ik vraag Tinder om verheldering in deze !
En om de procedure te veranderen. U gooit de deur dicht bij de verkeerde mensen! Check uw systeem. Ook toxische mensen rapporteren soms.

De oplossing

Naar mijn persoonlijke case kijken en de procedure aanpassen! Eerst een waarschuwinging geven en de persoon feedback laten geven over de situatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tinder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tinder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen