Klacht Tinder: onrechtmatige verwijdering van Tinder account!

Eva

Vanwege een uitgaande relatie , voor de eerste keer op tinder gegaan. Erg leuk in het begin, ik kom amper buiten en voor mij was het de manier om een mogelijke date te vinden, ik had 3 leuke foto's geplaatst. Ik ben van mezelf een eerlijk rustig persoon, vrouw en serieus opzoek naar een leuk persoon. Na twee weken kwam ik plots mijn account niet meer in. Zonder enig opgegeven reden is mijn account verwijderd of geblokkeerd door tinder zelf. Na een mail met verzoek tot uitleg of reden werd dat ook compleet genegeerd.
Dit vraagt om een rechtzaak! Zo ga je niet met je klanten om!
Ik heb 1 nare aanvaring gehad met een wat toxische boy, deze jongen heeft mij geblokkeerd en wellicht geraporteerd. Terwijl hij de nare agressieve , ik wil alleen maar sex factor was. Maar dit is een vermoeden, ik heb werkelijk geen idee waarom mijn account verwijderd is. Ik vraag Tinder om verheldering in deze !
En om de procedure te veranderen. U gooit de deur dicht bij de verkeerde mensen! Check uw systeem. Ook toxische mensen rapporteren soms.

Naar mijn persoonlijke case kijken en de procedure aanpassen! Eerst een waarschuwinging geven en de persoon feedback laten geven over de situatie.

Wij vinden dat Tinder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tinder?