Klacht Tinder: Ten onrechte account verwijderd

Gebruiker1540505495

Tindr verwijderd ten onrechte en zonder opgaaf van reden accounts. Na het opnieuw aanmaken van het account (met als enkel doel de matches te resetten en het swipen opnieuw te beginnen, iets waarvoor in de app geen andere functie is volgens mij) is het account plotseling verwijderd. Indien dit in strijd met de voorwaarden zou zijn, dan zou een voorafgaande waarschuwing of melding daarvan op zn plaats zijn en dit kunnen voorkomen. Het resetten doe je immers om juist meer op de app te zitten, zodat je opnieuw kan swipen. Maargoed, ik zou graag zien dat hier een oplossing voor komt, want ik heb altijd fijn en volgens mij beschaafd getinderd en dan is een melding: ‘you violated our terms’ een beetje raar en naar oordeel dus ook onterecht.

Aangeven waarom het account out of the blue is verwijderd en herstel van het account, omdat eea onterecht heeft plaatsgehad.

Wij vinden dat Tinder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tinder?