Klacht Tinder: Ten onrechte verbannen van Tinder

K. Smit

Zomaar opeens is mijn account voor eeuwig van Tinder verbannen. Ik kan geen reden bedenken behalve dat ik de avond ervoor een pop-up moest invullen om te bewijzen dat ik geen robot ben.

Het ‘support team’ geeft geen enkele informatie, maar stuurt alleen standaardteksten over dat ze de ‘veiligheid van de gemeenschap zeer serieus nemen’. Alsof ik een bedreiging voor mensen vorm. Ik ben ook onderdeel van die gemeenschap en Tinder zou mij juist moeten beschermen tegen valse beschuldigingen of technische fouten van Tinder zelf.

Doordat ik niet meer bij mijn account kan, kan ik mijn account met privé gegevens en foto’s niet zelf verwijderen van Tinder.

Tinder zou mij informatie over de ban moeten verschaffen. En een onderzoek doen naar de reden van de verbanning. Dan zal blijken dat ik een nette, gewaardeerde deelnemer ben. En dat er mogelijk een valse beschuldiging of technische fout in het logaritme oid ten grondslag ligt aan de ban.

Als Tinder dennen in stand wil houden zou ik de gelegenheid moeten krijgen om privégegevens en foto’s etc te verwijderen.

Wij vinden dat Tinder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tinder?