Klacht Tink.nl: Laten betalen voor een Sub Gen 3 en leveren van een gebruikte Sub Gen 2

Klachtnummer
# 456825
Gebruiker
Pechvogel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik betaalde voor een nieuwe Sonos Sub Gen 3 en kreeg een gebruikte Sub Gen 2. Je kan ze niet bellen(verbinding wordt altijd bij voorbaat verbroken) en mailen reageren ze al een paar dagen niet op!
Niet hier kopen. Betaal meer en koop elders...

Gewenste oplossing

De gebruikte Sonos Sub Gen 2 innemen en de nieuwe Sonos Sub Gen 3 leveren, want daar heb ik voor betaald.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen