Klacht Tinka: Onduidelijke en onbekwame informatie voorziening

Klachtnummer
# 538658
Gebruiker
Jelte van der Wal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag geprobeerd een bestelling op mijn gespreid betalen rekening te doen bij wehkamp. Voor het gespreid betalen maakt wehkamp gebruik van jullie financieringsmogelijkheden. Echter kreeg ik bij de bestelling de melding dat ik probeer een financieringscontract aan te gaan van meer dan 1000 euro en dat jullie wettelijk verplicht zijn om in dat geval extra aanvullende gegevens tevragen voor het inkomen. Ik ben hiermee begonnen maar tijdens de aanvraag bedenk ik me en probeer de verbinding en de procedure af te breken maar hier is totaal geen mogelijkheid voor.
Ik wil gewoon mijn bestelling kunnen doen zonder deze bullshit en dat is gewoon ook mogelijk als ik er nog ruimte is tussen wat er openstaat en de daadwerkelijke contract limiet.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf zich aan de overeenkomst houdt die is afgesproken en niet halverwege dit soort onzin.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tinka is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tinka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen