Klacht Tinka: Onterecht als niet draagkrachtig bestempeld Smaad

Klachtnummer
# 567715
Gebruiker
Newfound
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nog nooit wanbetaler geweest, ten onrechte onafgesloten dossiers in het BKR. Toetsing door Tinka bij BKR sept.2021. Op 24 nov. 2021 wederom gespreid betalen aangevraagd, afgewezen. Na contact met Tinka, de toetsing van sept blijft staan, dit terwijl heden de onjuistheden bij BKR zijn gecorrigeerd. Mededeling Tinka medewerker u kunt nog wel meer zaken hebben, waardoor wij afwijzen. Alles is geautomatiseerd, oftewel ik ben niet betaalkrachtig volgens hun, dit voelt als smaad. Vast Inkomen 1,5 x modaal. Je mag er toch vanuit gaan, dat als je een nieuwe aanvraag indiend, deze getoetst wordt op de huidige stand van zaken.

Gewenste oplossing

Tot op de bodem uitzoeken wat hier misgaat en daarna excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tinka is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tinka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen