Klacht Tinka: weigeren doorhalen bij BKR

Klachtnummer
# 551286
Gebruiker
P.M.A. Gerritsen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In april heb ik te horen gekregen dat mijn krediet van € 649,- was ingetrokken i.v.m. leeftijd. Ik had geen krediet meer openstaan. Ik heb toen direct gevraagd om mij door te halen bij BKR. Dit verzoek heb ik al 3 keer gedaan. Tot op heden is er nauwelijks gereageerd en staat mijn bedrag per 18-08-2021 nog steeds lopend bij BKR.

Gewenste oplossing

Mijn gegevens en krediet bij BKR op beëindigd zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tinka is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tinka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen