Klacht Tinker Travel Service: Krijg ik mijn 118 euro voor door jullie geannuleerde reis snel terug?

Klachtnummer
# 260489
Gebruiker
Evelien Kant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bericht vandaag ontvangen per mail dat geboekte en betaalde transfer Schiphol begin juli hunnerzijds geannuleerd is door omstandigheden en dat wij ander vervoer moeten zoeken. Geen info over en nog geen geld terug. WEBSITE EN TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR. Ik maak mij zorgen, 118 euro weg? Graag uw reactie.

De oplossing

Geld volledig terugstorten en betere informatie hierover. Vervangende aanbieder.

1 reactie

  1. Auteur
    Evelien Kant
    Datum
    Nog geen gehoor bij Tinker. Ga kvk bellen of ze failliet zijn.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Tinker Travel Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen