Klacht Tinq: Bedonderen van benzineprijzen

# 412038
Peter

Al jaren bedonderen ze de prijzen, ze zijn zo al duurder als bijvoorbeeld de bemande Esso vlakbij de Utrechtse brug, soms tot 25 cent per liter, maar de oplichting is al die spandoeken die mega kortingen beloven op bepaalde dagen pure oplichterij, kijk je bij het afrekenen op de pomp staat daar gewoon de zelfde prijs als zonder de korting, vind dat echt niet kunnen, dit flikken ze al jaren ik kom er dan al lang niet meer, vind dat ze op het matje geroepen moeten worden, of echt goedkoper zijn als niet die spandoeken weg, ze reageren toch niet al verschillende klachten verstuurd, dat is ook erg handig als je onbemand bent en je je kunt verschuilen en niemand je kan aanspreken.

Voor mij niks meer, maar voor de argeloze klanten die bedonderd worden,

Tinq
    Beste meneer, mevrouw Berling,

Goed dat u uw onvrede aangeeft over het voeren van acties bij TinQ. Wij leggen u graag uit op welke manier de actiekorting berekend en gecommuniceerd wordt.

De actiekorting wordt altijd berekend van de TinQ landelijke adviesprijs en is al verwerkt in de pompprijs. De landelijke adviesprijs kan per dag verschillen, aangezien deze afhankelijk is van vraag en aanbod op de markt. De voorwaarden van de actie kunt u terug vinden op www.tinq.nl/acties of op de promotiematerialen, welke u terug vindt op het tankstation.

TinQ streeft ernaar op alle locaties een scherpe korting aan te bieden maar hebben helaas geen invloed op de acties van concurrenten. TinQ is transparant in de communicatie over de prijsvoering. U kunt de dagelijkse pompprijzen terugvinden op www.tinq.nl/tankstations.

Wij hopen hiermee uw klacht voldoende te hebben beantwoord.

Peter
Ze hebben uitgelegd hoe de korting werkt, blijft verwarrend voor de klant, die verbaasd naar de literprijs kijkt en denkt waar is de korting omdat deze hoger ligt dan de meeste concurenten, acties bij concurenten hebben ze geen invloed zeggen ze logisch lijkt me, blijkt dat velen goedkoper zijn zonder kortingen zelfs bemande tanks stations tot wel 30 ct per liter Euro dus helemaal geen korting bij Tinq ja van de adviesprijs tja zo kan ik ook reclame maken en is misleidend, maar goed ik kom er toch niet meer

Ook een klacht indienen over Tinq?