Opgelost door Tinq: Geen uitbetaling gehad, bonnetjes zijn nu weg uit de app

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 356912
Gebruiker
Schippers2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Actie 3x tanken cashback: 4 bonnetjes ingescand, 3 zijn goedgekeurd, maar vanwege de volgorde geen uitbetaling aan kunnen vragen. Gemaild: geen reactie. 2x gebeld met mevr. Rotteveel, helaas: ze doen er niets aan. Slecht bedrijf, komen er niet op terug en helpen klanten niet verder.

De oplossing

Dit had al lang opgelost moeten worden, we zijn nu 2 maanden verder

1 reactie

  1. Auteur
    Tinq
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Schippers,

    Onze excuses voor het late antwoord.

    De TinQ MAX.33.33 liter actie is helaas afgelopen en er kunnen geen nieuwe tankbonnen meer ingevoerd worden. In de plaats van deze actie zijn er weer TinQ Racezondagen waarbij u kans maakt op mooie prijzen en elke TinQ Racezondag een mooie korting!

    U geeft aan dat er 4 tankbonnen zijn ingescand en maar 3 zijn goedgekeurd. In uw systeem zien wij inderdaad dat u nog recht heeft op € 2,33 cash.

    In uw systeem kunt u vanaf vandaag het bedrag alsnog uit laten betalen.

    Met vriendelijke groet,
    TinQ Nederland B.V.

    Angela van den Os-Kool
    Medewerker Sales Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schippers2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is het opgelost, maar afspraken telefonisch zijn dus niet nagekomen, het moest uiteindelijk via deze site. Kortom: voor mij geen Tinq meer en zeker geen Tinq acties.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?