Klacht Tinq: onbeschoft en vies

Yoruk42

Beste Tinq,

Op zaterdag 11 april tussen 14:00-15:00 ging ik tanken en naar shop gegaan er was een oude meneer medewerker van u die ging van wc naar de kassa zonder handen te wassen en ging hij zijn rits van ze broek voor mij dicht doen ging mij helpen achter kassa ik vond zo onbeschoft en vies, tijdens deze coronacriss past niet bij uw bedrijf vind ik, hij kon zijn handen wassen of handalchool gebruiken ik wil dat u er iets aan doet, misschien heeft hij ook corona wie weet ik ben nu in paniek zo erg vind ik.

U kunt altijd terug kijken in uw systeem en camera

Het gaat om tankstation

Purmerenderweg 113, 1461 DG Zuidoostbeemster

ik wil dat de bedrijf voor mij vergoeding of iets gaat aanbieden
Met iets komt tenmiste.

Tinq
    Beste mevrouw, meneer Cevik,

Vriendelijk bedankt voor uw melding waarin u aangeeft dat de handhygiëne van de servicemedewerker op het tankstation TinQ Zuidoostbeemster niet aan uw verwachting heeft voldaan. Wij betreuren het ten zeerste dat u deze ervaring heeft gehad tijdens het tanken afgelopen zaterdag. U heeft gelijk dat het juist in deze tijd belangrijk is om de maatregel van het RIVM: 'was vaker uw handen' na te leven.

Wij zullen uw ervaring delen met de betreffende servicemedewerker en de verantwoordelijke pomphouder om ervoor te zorgen dat dergelijke voorvallen worden voorkomen. De servicemedewerker heeft geen ziekteverschijnselen en kan zoals de regels voorschrijven gewoon aan het werk.

TinQ biedt op alle tankstations Extra TinQ Service. Deze service (handschoentjes en handalcohol) is voor u als klant beschikbaar.

Wij nemen uw klacht serieus en zullen zo spoedig mogelijk actie ondernemen. Mocht u nog verdere vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

TinQ Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Tinq?