Klacht Tip Top Pro Cleaning: gekrompen matrastijken

quirinus

In april 2016 ter reiniging 2 matrastijken ( met etiket met reinigingsinstructie op het matras) afgegeven aan Wasserij de Mercator - Mercatorplein in Amsterdam. Deze wasserij stuurde de matrastijken naar TiptopProcleaning in Wormerveer. De beide matrastijken kwamen enorm gekrompen terug en zijn niet meer bruikbaar om de matrassen. Mercator heeft de tijken nog 1 x teruggezonden naar Wormerveer voor oprekken maar zonder resultaat. Middels een aangetekende brief, inclusief foto's en overige bewijsstukken heb ik TipTop Wormerveer verantwoordelijk gehouden. Hoewel ik een bewijs van ontvangst kan tonen beweert men dat zij de aangetekende brief niet hebben ontvangen. Telefonisch contacten leidden ertoe dat ik andermaal de bewijsstukken, op verzoek van het bedrijf, per mail heb toegezonden. Hierop volgde totaal geen reactie; het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Schade 1104,- euro + 45,90 euro reinigingskosten.

Ik wens communicatie met het bedrijf en ik wens een schadevergoeding omdat de tijken niet meer om de natuurlatex matrassen passen. Tot nu toe heeft het bedrijf geen enkel initiatief genomen om mij te benaderen c.q. om mij schadeloos te stellen.

Wij vinden dat Tip Top Pro Cleaning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!