Klacht TipTop Projecten: Levert geen product en betaald je ook niet terug.

Groot126

Na telefonisch overleg met verkoper heb ik 2,5 maand geleden een 2in1 tuinbank gekocht, besteld en betaald. Tot op heden is echter niets geleverd, wordt het geld niet teruggestort en is de verkoper onbereikbaar voor reacties. Op Facebook is men nog wel actief want daar worden kritische/ negatieve reacties verwijderd, maar gaan de winacties gewoon door. Ook op de website is dit product (en andere) nog steeds te koop.
Inmiddels staan op Google-reviews meerdere reacties met vergelijkbare ervaringen.

Graag geld terugbetalen.

TipTop Projecten
    Beste mijnheer de Groot, door zeer vervelende omstandigheden zitten wij in heel zwaar weer.
    Ik doe er dan ook alles aan om uw geld te kunnen terug te storten. Ik vind het ook heel erg.
    Maar we zijn alles waar vijf jaar voor gewerkt hebben kwijt geraakt. In de vijf jaar dat we dit doen
    hebben we altijd keurig kunnen leveren. Nogmaals mijn excuses voor alle ellende. Met vriendelijke groet, Sandor Rijkers
    TipTop Projecten

Groot126
De aangeboden "oplossing" van TipTop is wachten tot het goed komt :-(

Ook een klacht indienen over TipTop Projecten?