Klacht tiqets: Betaald voor toegang maar paleis is dicht

Klachtnummer
# 366515
Gebruiker
Sjimmie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb tickets geboekt voor de royal tour in Edinburgh voor 18 en 19 mei.Bij de tickets zaten ook toegangsbewijzen voor t Hollyrood paleis.Aangekomen in Edinburgh bleek dat elk jaar t paleis dicht is van 14 tot en met 25 mei dus wij stonden voor en dichte deur.Meteen met tiqets gemaild via de Engelse agent .Ik wil graag mijn geld terug voor het niet kunnen bezoeken van het paleis.Op hun website staat ook niet vermeld dat t paleis dicht is na googelen op andere verkoop.websites staat wel vermeld dat t paleis dicht is in die periode .

De oplossing

Wil graag een gedeelte van.mijn geld terug omdat wij 1 attractie niet konden bezoeken omdat ze dicht waren.Totaal toch 15 euro pp en we waren met 3 personen.dus totaal.45 euro betaald waar we geen gebruik van hebben kunnen maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat tiqets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over tiqets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen