Klacht Tisasite.com: Retouneren

Klachtnummer
# 8815
Gebruiker
Carmen Braafheid
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb via internet een ventilator besteld.
Deze voldeed niet aan verwachtingen. Ik wilde het retourneren, maar er zat geen retourenbriefje bij het pakket. Ik heb vervolgens gebeld met tisacom, er werd niet opgenomen maar ik kon inspreken. Ik heb gevraagd of ze contact met mij wilde opnemen.
Niemand belde terug. Ik heb toen op hun site gekeken en vond een retouradres.
Deze heb ik gebruikt en ik heb het pakket teruggestuurd op dezelfde dag dat ik het ontvangen heb. Ik schrok ook toen ik 12,20 euro bij de post moest betalen, maar ik heb dit verder gewoon betaald.
Na een week had ik mijn geld nog niet terug en ook geen bevestiging dat het artikel
ontavngen was. Ik heb Tisacom toen gemaild, ik kreeg een e-mail terug en ze doen heel moeilijk over terugstorten van het geld. Ze willen mij een andere ventilator leveren maar inmiddels heb ik al een andere gekocht. Mijn geld heb ik nog steeds niet terug.
Graag uw reactie hierover
Tisacom geeft aan dat ze hier niets mee kunnen.
Graag uw reactie. Bij voorbaat dank!
Carmen Braafheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tisasite.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tisasite.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen