Klacht Tisasite.com: Retourkosten voor een verkeerde levering worden niet vergoed.

Klachtnummer
# 529064
Gebruiker
Boenwas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tisasite.com, alias Parket en meer (https://www.parketenmeer.nl/nl/) heeft mij het verkeerde produkt gezonden. In de veertien dagen daarna is het bedrijf niet in staat gebleken om mij een geldig retourlabel te sturen. Ik heb daarop het verkeerd geleverde produkt op eigen kosten geretourneerd. De retourkosten zijn niet vergoed. Ondanks een toezegging van de klantenservice dat ik die retourkosten wel vergoed zou krijgen.

De discussie over deze kwestie is in de vorm van tickets gevoerd. Het bedrijf heeft de door mij geopende tickets eenzijdig als gesloten verklaard.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de toezegging van de klantenservice (8 maart 2021 19:23) gestand wordt gedaan, en dat de door mij gemaakte retourkosten worden vergoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tisasite.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tisasite.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen