Klacht Tisasite.com: Retourkosten voor een verkeerde levering worden niet vergoed.

Boenwas

Tisasite.com, alias Parket en meer (https://www.parketenmeer.nl/nl/) heeft mij het verkeerde produkt gezonden. In de veertien dagen daarna is het bedrijf niet in staat gebleken om mij een geldig retourlabel te sturen. Ik heb daarop het verkeerd geleverde produkt op eigen kosten geretourneerd. De retourkosten zijn niet vergoed. Ondanks een toezegging van de klantenservice dat ik die retourkosten wel vergoed zou krijgen.

De discussie over deze kwestie is in de vorm van tickets gevoerd. Het bedrijf heeft de door mij geopende tickets eenzijdig als gesloten verklaard.

Ik wil dat de toezegging van de klantenservice (8 maart 2021 19:23) gestand wordt gedaan, en dat de door mij gemaakte retourkosten worden vergoed.

Wij vinden dat Tisasite.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tisasite.com?