Klacht Tissot: Als je om de twee jaar het horloge moet opsturen voor een revisie dat wordt dan een duur grapje.

Klachtnummer
# 298735
Gebruiker
R. Thonhauser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bovenste drukknopje werkt niet meer. Horloge is opgestuurd naar Tissot. Krijg als antwoordt dat het horloge een complete revisie nodig heeft 270,00 eur. 2,5 jaar geleden opgestuurd geweest voor een batterij te vervangen ook al een complete revisie gehad nieuwe knopje geplaatst O ring enz. Ze zijn daar lekker bezig. Geen Tissot meer voor mij.

De oplossing

Dat het geen wat gerepareerd moet worden ook gedaan wordt + een nieuw batterijtje tegen een normale vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tissot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tissot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen