Klacht Tissot: Horloge niet geschikt voor beoogde gebruik.

# 302008
A.J. Jansen

Mijn Tissot Touch titanium van 5 jaar oud was laatst voor een inspectie / van de baramoter en luchtdruk meter bij de juwelier Mignon in Oisterwijk. Horloge, incl. originele verpakking, bon , garantie bewijst. bij de dealer ingeleverd, maar een reparatie incl. schoonmaken ???? ( tot 50 meter waterdicht) zou 450,= Euro kosten. Nieuw horloge kostte 950,= Euro. Onbestaanbaar dergelijke kosten voor een " kwaliteits" naam in dergelijke korte periode. Graag een reactie of klacht via u naar Tissot. Lees dit probleem meer op fora, dus mogelijk toch een defect van een onvoldoende getest horloge en ondeugdelijk product.
Lard Jan Jansen

(Gescande bestanden beschikbaar)

Feitelijk een vervanging, of gratis reparatie, echter gelet op leeftijd zou een reparatie bespreekbaar zijn. Reparatie voor een acceptabel bedrag, ( voor 450 Euro koop je een state of art sport watch) Daarbij denk ik aan maximaal 150 - 200 Euro.

Wij vinden dat Tissot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tissot?